úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Remarketing od Neofemy

28.01.2014  |  Ing. Pavel Vančák, project manager Aktualizováno: 04.02.2014
 


Nejste spokojeni s účiností Vašich webových stránek? Zájímá Vás k čemu jsou statistiky, analýzy, kampaně nebo remarketing?

V článku najdete seznam a popis běžně prováděních prací, které mají za cíl pomoci zvýšit Váš zisk.

Pokud potřebujete poradit Kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme.

 

 

Kontrola statistik a tvorba reportů v pravidelních intervalech

Informace o počtu návštěv, době návštěv, nejnavštěvovanější stránkách, počtu vracejících se návštěvníků, …

 

Analytika statistik

Rozbor parametrů a stanovení návrhů pro zlepšení. Napříkad návrhy, jak přilákat více návštěvníku do sekce, jak je udržet déle na webu nebo zmenšit míru opuštění, …

 

Návazné činnosti podle doporučení a cílů v marketingové strategii

 

Remarketing

Návštěvníci konkrétního webu jsou automaticky označeni pomocí cookies. Pro tyto návštěvníky je vytvořena speciální reklama, která se zobrazuje na jiných stránkách. Cílem je přilkat návštěvníka zpátky na původní web a budování značky. Stejně jako u PPC se platí za kliknutí na reklamu, nikoliv za její zobrazení.

Pro začátek je vhodná investice 3-5 tis. (včetně klasických PPC kampaní). Během měsíční správy a reportů dochází k optimalizaci výše kreditu podle úspěšnosti (běžně po tříměsíčním provozu).

Důležité je i zpracování bannerů. Nejrozšířenějším typem bannerů jsou statické s formáty 468x60 a 250x250 pixelů. Obsahovat by měly logo a claim společnosti, motivační obrázek a jednu nebo dvě výstižné věty. Bannerů je možno udělat hned několik, například na prodej produktu, budování značky, …

 

Klasické PPC kampaně

Doporučujeme k remarketingu i PPC kampaně, klasické textové reklamy na Google, Seznamu nebo i Facebooku. Každý z webů má různé možnosti. V ceně jsou mesíční reporty, popřípadě analytické závěry.

 

Google PPC

První 3 reklamy se zobrazují nad výsledky vyhledávání, dalších 7 po pravé straně. Důležité je správné cílení, nemá smysl zobrazovat reklamu při hledání slov, které nemají s vaší reklamou nic společného - lídí klikne třeba hodně, ale nikdo z nich nenakoupí.

Ke správnému cílení je potřeba analýza klíčkových slov, která jasně řekne, na jaká slova se zaměřit (Každé 1-2 roky je potřeba aktualizovat). Na jejím základě se doupřesní slova, finance a nastaví klikací kampaně. Pro srovnání - klient, který si zvolí slova sám bez analýzy, dostane až o 70% méně návštěvníků než klient s analýzou.

Pokud chcete více informací přečtě si další články nebo nás kontaktujte.

 

Štítky: marketing, ppc kampaně, analýzy

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi