úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Přirozené výsledky hledání vs. PPC reklama

31.01.2012  |  Jana Valentová, SEO specialist Aktualizováno: 02.02.2012
Jak dostat web na první stránku ve vyhledávači a získat více návštěvníků? Můžete investovat do SEO, PPC nebo obojího. Důležité je chápat rozdíl mezi přirozenými a placenými výsledky vyhledávání. Každý z nich se zobrazuje na jiných místech, má jiné náklady na provoz a projeví se za jinou dobu.

Přirozené výsledky

Prvních pozic v přirozených výsledcích vyhledávání se dosahuje optimalizací pro vyhledávače (SEO - Search Engine Optimalization). SEO se projeví obvykle do několika měsíců po provedených úpravách a je potřeba se mu věnovat neustále. I když se podaří dosáhnout prvních pozic, je správné v optimalizaci pokračovat, aby se web na své pozici udržel. Pro SEO jsou většinou potřeba úpravy zdrojového kódu stránek, úprav textů atd.

Placené výsledky

Jestliže potřebujete zvýšit návštěvnost webu okamžitě, využijte placenou reklamu. Reklama jde cílit například na konkrétní oblast a zobrazí se skoro hned. Nevýhodou oproti SEO je vysoká investice a někteří uživatelé placené výsledky ignorují nebo blokují svými prohlžeči. Úpravy webu nejsou pro PPC téměř potřeba.

Ukázka zobrazování PPC reklamy v Google a na Seznamu

 

Štítky: seo, marketing, ppc kampaně, Google AdWords, Seznam Sklik

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi