úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Microsite - Mikrostránka

Povlečení do postýlky
10.02.2012  |  Martin Popler, senior grafik Aktualizováno: 19.03.2012
Microsite je speciální webová stránka nebo menší web, sloužící zpravidla k propagaci konkrétního produktu, služby, speciální akce, soutěže. Obvykle doplňuje hlavní (firemní) prezentaci. Na rozdíl od ní má microsite vlastní odlišnou grafiku, zaměření a charakter. Nemá podávat podrobné informace, ale zdůraznit výjimečnost nového produktu, nabídky, akce a podobně. Jako taková je tedy účinným nástrojem marketingu.

Kdy tedy využít microsite?

  • Pro oslovení specifické cílové skupiny.
  • Jako doplněk jiné mediální kampaně (televize, rádio, tisk…)
  • Jako výhodný prostředek jednorázového oslovení.
  • Marketingová podpora využívající výjimečné události jako jsou Valentýn, Velikonoce, Vánoce, Nový rok.
  • Představení, zviditelnění konkrétního produktu, nabídky, služby, soutěže, akce atd.
  • Jako aktivní prostředek pro získání návštěvnosti.
 

Štítky: grafické práce, marketing

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi