úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Marketing na internetu, podložené pravdy a statistiky I.

Kolik lidí by mělo v průměru reagovat na rozeslaný nabídkový
e-mail? Jaké procentu návštěvníků www jsou v průměru ženy? Co je standardní návštěvnost www? To jsou otázky, které si pokládá každý majitel www stránky nebo e-shopu. Na základě pozorování, statistických údajů, ročenek, dotazování a jiných forem získávání údajů přinesla společnost HubSpot zajímavý “výcuc” závěrů různých společností “120 Awesome marketing stats, charts & graphs”, ze které Vám vyberu to nejzajímavější – různé údaje za roky 2010-2011.

INBOUND proti OUTBOUND MARKETINGu

Inbound marketing = “nový marketing”, kdy se marketér snaží použít jakoukoliv marketingovou taktiku, která zvýší zájem lidí o danou věc / službu místo toho, aby pouze cílil na jednoznačnou koupi (outbound marketing).

U inbound marketingu se snažíme o:

Zajímavá fakta z “120 Awesome marketing stats, charts & graphs”:

Závěr:

Pokud neřešíte SEO, optimalizace www, údržbu www provádíte 1x ročně, návštěvníkům neposkytujete dostatečné informace k produktu a službě, pak z internetu odejděte a nebo je čas to změnit a kontaktujte nás »

Čerpáno ze zdrojů statistických údajů:
ICT FACTS & FIGURES, 2011 / INTERNETWORLDSTATS.COM, 2012 / FTC, JULY 2010 / STATE OF INBOUND MARKETING, HUBSPOT, MARCH 2012 / Marketing Professional Hardware Technology / HUBSPOT STATE OF INBOUND MARKETING REPORT, 2011 / STATE OF INBOUND MARKETING, HUBSPOT, MARCH 2012

 

Štítky: seo, marketing, ppc kampaně, www stránky

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi