úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Kdy SEO nebo PPC práce naší www nepomohou?

06.05.2014  |  Neofema s.r.o. Aktualizováno: 30.06.2014

Návštěvnost z vyhledávačů pro Váš web můžete získat dvěma způsoby. První je získávání návštěvníků z přirozených výsledků hledání (SEO), druhý z placených výsledků (PPC). Rozdíl mezi přirozenými a placenými výsledky jsme popsali v předchozím článku

Cílem optimalizace pro vyhledávače je upravení webu takovým způsobem, aby byl lépe a snadněji dohledatelný ve výsledcích hledání. Důsledkem je zvýšení návštěvnosti Vašeho webu. Stejně tak cílem provozování reklamních kampaní je přivedení návštěvníka, který má zájem o Vaše zboží / služby, na web. Pokud ale přivedete návštěvníka, ať už jedním či druhým způsobem, nemáte stále vyhráno - návštěvník totiž není zákazník. Přeměnou návštěvníka v zákazníka se už ale zabývají další části marketingu. 

S čím Vám tedy SEO ani PPC nepomůže?

 

Štítky: seo, marketing, ppc kampaně

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi