úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Facebook – nábor a udržování fanoušků

Facebook je fenomén dnešní doby, proklínaný a uctívaný, tak i tak si musíme uvědomit, že jen za Českou republiku je tu cca 3.200.000 potencionálních zákazníků – pojďme je spolu efektivně oslovit a zaujmou. Uvědomme si, že působením přes sociální síť můžeme vybudovat silnou fanouškovskou základu, která nejen bude naše služby a výrobky využívat, ale prostřednictvím sdílení přes facebook také bez naší námahy šířit.

Co je tedy našim úkolem na facebooku?

Vaše firma na Facebooku
  1. Nabídněte potencionálnímu fanouškovi facebooku nějakou odměnu za to, že se stane fanouškem (např. XY Kč ve zboží nebo službě a to buď všem a nebo vyberte: každý 1000. nebo losování opakovaně atd.). Pozor jen, že soutěž jako takovou nesmíme mít na facebooku = informujeme mimo v letácích, osobně, sms, mailem.

  2. Podporujeme facebook i mimo digitální svět vizitky, inzerce, telefon, sms, rádio, automobil potisk, propagační předměty potisk, QR kód i ústně (např. na jedné straně vizitky facebook pozvánka)

  3. Podporujeme facebook on-line na internetu (klikací kampaně na google / seznam, na našich www stránkách, ve článcích atd.)

  4. QR kód “načtěte si vaši slevu do mobilu” = toto zpřístupníme POUZE fanouškům na facebook profilu (např. 5% sleva na zboží nebo 1 službu / úkon zdarma atd. + podmíněno členstvím nebo registrací u Vás). Můžete i dát do výlohy / inzerce tištěné atd. více informací zde: http://blog.neofema.cz/novinky/co-je-to-qr-kod/

  5. Psát odborné články To znamená jak např. udělat to a to nebo jak vybrat z více produktů ten správný = toto se nazývá outbound marketing = vzděláváme lidi a oni si pak naši službu objednají jako výsledek tohoto vzdělání = pište pravidelně, poutavě a vzdělávejte s odkazem na facebook nebo např. část textu zveřejněte pouze na facebooku jako bonus (např. recept – na facebooku budou uveřejněny ingredience a na vaší www postup včetně fotografie). Články cca 1x týdně minimálně a ty pak linkovat do profilu (pomůžete nejen facebook náboru, ale i SEO)

  6. Přidejte více obsahu do facebooku … co třeba anketa na nějaké téma osvěty a pak po výsledcích k tomu článek?

  7. Klasický nábor fanoušků přes PPC reklamu na facebooku … “staň se fanouškem a vyhraj … “ viz. bod 1/

  8. Ukážte fotografie firemních prostor, kanceláří, prodejen, zboží … např. kamión, který veze plnou várku novinek, které chcete prodávat + dodejte i doplňkové informace “Tohle je novinka roku, za 10 minut získáte to a to …“

  9. Pozvěte fanoušky na “den otevřených dveří” … nicméně podmínit jakkoliv (jen část nebo jen omezené množství fanoušků … vždy nechte “13. komnatu zavřenou”, ať mají co k objevení, až přijdou platit

  10. Nabídněte bych pro fanoušky facebooku výjimečně zboží v akci … např. sleva na zboží, co vám leží na skladě nebo naopak na novinku atd. formou "kdo je fanoušek, ušetří".

  11. Pro fanoušky nabídněte reklamní tričko s potiskem když uděláte poutavé, určitě budou rádi i za tyto reklamní předměty. ve výsledku můžete potisknout cokoliv: hrnek, tužky atd. a rozdávat náhodně

  12. Potřeba podpořit přes facebook “okurkové sezóny” … např.: 10 důvodů proč navštívit nás v určité době …

Pokud máte zájem o účinnější propagaci Vašeho firemního Facebook profilu, kontaktujte nás na obchod@neofema.cz, nebo použijte poptávkový formulář.

 

Štítky: seo, návody, marketing, ppc kampaně, Facebook

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi