úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Co je to QR kód?

12.01.2012  |  Mgr. Cyril Havel, project manager Aktualizováno: 14.02.2012

QR kód urychluje a usnadňuje přenos informací mezi inzerentem a zákazníkem. Opadá tak zapisování někdy i mnoha informací do mobilního zařízení. Jednoduše zamíříte kameru svého mobilního telefonu a stisknete tlačítko. Všechny informace se přeloží za pomocí softwaru ve vašem telefonu. Vy jen informace zkontrolujete a uložíte.

Původní technologie čárových kódů byla vyvinuta v Japonsku společností Denso Corporation v roce 1994. Výhodně kódoval Japonská znaková písma a některá asijská. Proto se stal v asijských zemí velmi oblíbený. Po sléze tato technologie získá uplatnění i u nás, protože k tomu jen postačí mobilní telefon s fotoaparátem. Vašim potenciálním zákazníkům odpadne pak dlouhé přepisování informací do jejich mobilního telefonu.

QR kód můžete zaznamenat velké množství informací. Do QR kód se tak vejde až 7000 číslic nebo 4300 znaků psaného textu. QR kód může být kdekoli. Dnešní telefony dokáží QR kód dešifrovat během zlomku sekundy, proto se hodí na tiskoviny například novinové inzerce se základními informacemi. Dále například na plakáty nebo na vstupenky do kina. Hodí se i do internetových a televizních bannerů. Odvážlivci si ho dokonce mohou dát na tričko se zakódovaným telefonním číslem. QR kód má široké uplatnění.

Zdroj: Internet

 

Štítky: marketing

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi