úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Novinky

Jaké fotografie poslat, aby obstály při tiskových zakázkách?

16.02.2012 | Štítky: grafické práce

Nejdůležitějším čínitelem je tzv. DPI obrazu. A co že je DPI? DPI (Dots Per Inch = bodů na palec ) si můžeme představit jako čtverečkovaný papír, kdy každý čtvereček znamená jeden obrazový bod (pixel) a pokud máme čtverečkovaný papír hustější , tak na papír můžeme dostat mnohem více bodů…

 

Microsite - Mikrostránka

10.02.2012 | Štítky: grafické práce, marketing

Microsite je speciální webová stránka nebo menší web, sloužící zpravidla k propagaci konkrétního produktu, služby, speciální akce, soutěže. Obvykle doplňuje hlavní (firemní) prezentaci. Na rozdíl od ní má microsite vlastní odlišnou grafiku, zaměření a charakter. Nemá podávat podrobné…

 

Direct emailing (hromadné rozesílání emailových zpráv), Newsletter

08.02.2012 | Štítky: grafické práce, marketing

Jedná se o efektivní nástroj přímého marketingu (Přímý marketing zahrnuje například také teleshopping, telemarketing, rozesílání sms, katalogů, ceníků, soutěžních nabídek a podobně). Direct emailing je v době dostupnosti internetu a rostoucího počtu jeho uživatelů ideálním prostředkem,…

 

Obchodní a licenční podmínky fotobank

02.02.2012 | Štítky: grafické práce, marketing, právní rady

Fotobanka je internetové úložiště fotografií, které je možné využívat s určitými licenčními podmínkami. Vydavatelé, reklamní agentury, grafici a další osoby pracující s fotografiemi využívají fotografické banky k uspokojení svých potřeb. Zákazník, který využívá fotobanku místo pronájmu…

 

Přirozené výsledky hledání vs. PPC reklama

31.01.2012 | Štítky: seo, marketing, ppc kampaně, Google AdWords, Seznam Sklik

Jak dostat web na první stránku ve vyhledávači a získat více návštěvníků? Můžete investovat do SEO, PPC nebo obojího. Důležité je chápat rozdíl mezi přirozenými a placenými výsledky vyhledávání. Každý z nich se zobrazuje na jiných místech, má jiné náklady na provoz a projeví se za jinou…

 

Grafické formáty

30.01.2012 | Štítky: grafické práce

Grafické formáty stanovují pravidla, podle kterých je obrázek uložen v souboru. Základním rozdělením grafických formátů je podle způsobu uložení grafických informací na bitmapové a vektorové. Bitmapový Obraz se skládá z jednotlivých pixelů, z nichž každý má definovánu určitou barvu.…

 

Jemný úvod do mod rewrite a hezkých URL

28.01.2012 | Štítky: návody

{ }Mod rewrite je modul webového serveru Apache. Modul umožnuje zpracování požadavků ze strany prohlížeče (resp. uživatele) přímo na webovém serveru a následně definuje způsob, jakým jsou tyto požadavky nadále zpracovávány samotným serverem. To je možná trochu složité, proto se raději…

 

Využijte maximálně svůj firemní profil na Facebooku

26.01.2012 | Štítky: marketing, Facebook

Využijte největší sociální síť na světě ve svůj prospěch. A to zcela ZDARMA! v současné době je po celém světě cca 770 miliónů aktivních uživatelů v České Republice cca 3,5 miliónů aktivních uživatelů Důležité je zmínit, že počet uživatelů neustále narůstá. Uchopte tedy šanci a…

 

Rastry - bitmapové mapy

25.01.2012 | Štítky: grafické práce

Rastry (také bitové mapy) popisují ukládání obrazů jako posloupnosti obrazových elementů, pixelů. Každý pixel má jako atribut svou barvu. Podle počtu možných barev každého pixelu se rastrové formáty dělí na monochromatické (černé a bílé pixely), na formáty ve stupnici šedi (pixely v…

 

Vektorové grafické formáty

25.01.2012 | Štítky: grafické práce

Vektorové grafické formáty popisují obraz v podobě posloupnosti kreslicích příkazů. Postupným provedením těchto příkazů se na obrazovce nebo na jiném výstupním zařízení vykreslí výsledný obraz. Tyto formáty jsou vhodné pro grafiku vysoké kvality, neboť obrazy ve vektorovém formátu můžeme…

 
strana: «« 1 2 3 6 7 8 9 »»

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi