úvod | tisk | napište nám
Jak efektivně utrácet za internetovou propagaci

Novinky

Kdy SEO nebo PPC práce naší www nepomohou?

06.05.2014 | Štítky: seo, marketing, ppc kampaně

Návštěvnost z vyhledávačů pro Váš web můžete získat dvěma způsoby. První je získávání návštěvníků z přirozených výsledků hledání (SEO), druhý z placených výsledků (PPC). Rozdíl mezi přirozenými a placenými výsledky jsme popsali v předchozím článku. Cílem optimalizace pro vyhledávače je…

 

Pravidla společnosti NIC a jejich potvrzení

06.05.2014

Pro úspěšné dokončení registrace nového doménového jména nebo pro prodloužení plastnosti domény na další období je třeba odsouhlasit pravidla společnosti NIC.cz.Souhlas je vždy doručen na e-mail uvedený při registraci a je nutné přímo z něho odpovědět. S blížící se expiraci domén Vám…

 

Co dělá PHP programátor

02.05.2014 | Štítky: www stránky, analýzy

Za pomocí skriptovacího programového jazyka PHP (česky rekurzivní zkratka: Hypertextový preprocesor) vytvoří dynamické stránky a webové aplikace. Nejčastěji jsou zobrazená data uložena v databázi. K plnění databáze jsou ke stránkám vytvářeny redakční systémy (administrace), kde pod…

 

Co mají za úkol SEO a PPC specialista?

28.04.2014 | Štítky: seo, ppc kampaně, Google AdWords, Seznam Sklik, analýzy

Hlavním úkolem obou profesí je přivést na Váš web návštěvníky, kteří mají zájem o Vaše zboží nebo služby. Způsobů, jak tyto návštěvníky na web přivést je více, ať už pomocí offline nebo online marketingu. Práce SEO nebo PPC specialisty se zaměřují pouze na malou část internetového marketingu…

 

Jak vytvořit bezpečné, silné heslo

15.04.2014 | Štítky: návody

Opakování je matka moudrosti, tedy připomeňme si, jak důležité je vytvořit si kvalitní a především bezpečné - silné heslo pro přístup nejen do e-mailové schránky. Uvědomme si, že přístupové údaje jsou vstupní branou do našeho soukromí a jaká rizika Vám mohou přinést v případě jejich…

 

Je levnější opravdu levnější aneb jak se orientovat v cenových nabídkách?

04.04.2014 | Štítky: návody, www stránky

Tuto otázku si klade každý z nás velice často, a to nemusí jít zrovna o výrobu webových stránek. Denně nám hlavou probíhá myšlenka, mám to koupit, když je to levné? Odpověď je jednoduchá. Čtěte pozorně, co se Vám nabízí!To myslím doslova. Pokud je něco levné např. máslo, zjistěte si obsah…

 

Co dělá má profese? (Obchodník / obchodní zástupce / account manager)

28.03.2014

Obchodník / obchodní zástupce / account manager Tato profese má za úkol prvotní komunikaci mezi firmou a klientem. Obchodník vyhledává nové příležitosti k uzavření zakázky. Oslovuje nové potenciální klienty, ale zároveň se stará o ty současné, kterým zajišťuje full servis. Snaží se své…

 

Fotobanky

18.03.2014

Fotografie, které hodláte použít na Vašem webu, či propagačních materiálech, je v případě, že nemáte vlastní, nutné legálně zakoupit v některé z fotobank. V opačném případě se vystavujete riziku velké pokuty. Search Royalty Free stock images on Dreamstime: Nákup a výběr fotografií…

 

SEO od Neofemy

04.02.2014 | Štítky: seo

SEO je základní nástroj pro budování návštěvnosti a v dnešní době neodmyslitelně patří ke každé větší firemní www s obchodním zaměřením.SEO je složitější, ale v dlouhodobém měřítku levnejší a stálejší varianta propagace firmy než PPC. Pokud potřebujete poradit Kontaktujte nás a rádi Vám…

 

Remarketing od Neofemy

28.01.2014 | Štítky: marketing, ppc kampaně, analýzy

Nejste spokojeni s účiností Vašich webových stránek? Zájímá Vás k čemu jsou statistiky, analýzy, kampaně nebo remarketing? V článku najdete seznam a popis běžně prováděních prací, které mají za cíl pomoci zvýšit Váš zisk. Pokud potřebujete poradit Kontaktujte nás a rádi Vám pomůžeme.…

 
strana: «« 1 2 3 4 8 9 »»

Reference

Štítky

Naše nabídka

- Profesionální tvorba www 
- Elektronický obchod
- E-marketing, SEO, PPC
- E-commerce, Intranet, Portály
- Webhosting, konzultace, poradenství
- Grafika, loga, design, tisk

 
Více informací
 
 
Novinky | Naše reference | Naše nabídka | Kontakt | Otázky a odpovědi